W ubiegłym roku w sierpniu uruchomiliśmy portal Thingsdata. Za kulisami intensywnie pracowaliśmy nad dodaniem nowych funkcji i poprawą doświadczenia użytkownika. W tym artykule chcielibyśmy opowiedzieć o wprowadzonych aktualizacjach. Od samego początku portal oferował różne funkcje: ogłoszenia o pracach konserwacyjnych i awariach, artykuły informacyjne, dostęp do naszego systemu zgłoszeń oraz wgląd w umowy. Teraz dodajemy kolejne funkcje, a wkrótce pojawią się jeszcze nowe.
Integracja Track & Trace
Wcześniej informowaliśmy klientów o statusie zamówienia poprzez otwarcie zgłoszenia w systemie wsparcia. Dzięki nowej integracji z PostNL w portalu Thingsdata, klienci mają teraz bezpośredni wgląd w status zamówienia oraz powiązany kod track & trace. Umożliwia to również natychmiastowe sprawdzenie, czy zamówienie jest w drodze, czy już zostało dostarczone. Przy każdej wysyłce klient automatycznie otrzymuje powiadomienie od PostNL.
Wgląd w faktury
Od czasu wprowadzenia nowej aktualizacji, klienci mogą również przeglądać miesięczne faktury za pośrednictwem portalu Thingsdata. Dzięki temu klienci mają zawsze jasny przegląd wszystkich faktur w jednym miejscu. Z poziomu portalu można łatwo pobrać faktury i ich specyfikacje. Klient otrzymuje zarówno fakturę, jak i arkusz Excel ze specyfikacjami, jak faktura została utworzona. W portalu dostępny jest przegląd zarówno bieżących, jak i historycznych faktur.
FAQ i filmy instruktażowe
W ciągu dwóch miesięcy wprowadzimy kolejne aktualizacje. Klienci będą mogli przeglądać często zadawane pytania (FAQ) dla każdej części naszej usługi. Ponadto nasi specjaliści ds. wsparcia przygotowali filmy instruktażowe dotyczące naszych systemów zarządzania kartami SIM. Wyjaśniamy w nich, jak korzystać z najważniejszych funkcji i jak je skonfigurować.
Jaki jest cel portalu Thingsdata?
Celem Thingsdata jest zapewnienie klientom pełnej obsługi w każdym aspekcie naszej działalności. Naszym celem jest integracja większości aplikacji, które stosujemy w ramach naszych usług, z portalem Thingsdata. Dzięki temu wszystkie informacje będą dostępne w jednym miejscu, a klienci otrzymają narzędzia do samodzielnego działania. W ten sposób możemy ciągle doskonalić nasze usługi.
Więcej informacji
Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt pod numerem telefonu +31(0)85-0443500 lub mailowo na adres info@thingsdata.com.
Szukasz niezawodnych kart SIM IoT zapewniających stałą łączność z Internetem? Zamów nasz zestaw testowy z trzema kartami SIM i 100 MB darmowych danych na trzy miesiące.
Szukasz niezawodnego partnera IoT dla swojej firmy? Pobierz naszą broszurę, aby uzyskać dostęp do informacji na temat naszych usług i rozwiązań IoT.