Hardware as a Service

Całkowite odciążenie Twojej firmy z Thingsdata

Oprócz bezpośredniego zakupu sprzętu można również zdecydować się na nasze usługi zarządzane. Nasza oferta Hardware as a Service (HaaS) umożliwia wdrażanie routerów i bram na zasadzie subskrypcji. Dzięki HaaS zapewniamy konfigurację sprzętu z wyprzedzeniem, dzięki czemu jest on dostępny w formie plug-and-play. Monitorujemy również sprzęt za pomocą systemu zdalnego zarządzania (RMS), co pozwala nam wcześnie reagować na wszelkie komunikaty o błędach lub awariach.

Korzyści płynące ze sprzętu w formie usługi

Brak inwestycji początkowej

Bezpłatna wymiana w przypadku usterki

Odciążenie działu technicznego

Oszczędność czasu

Gwarancja aktualnych systemów

Łatwa skalowalność

Wykorzystaj to, co najlepsze na rynku dzięki Thingsdata!

Doradzimy Ci w zakresie subskrypcji HaaS!

Sprzęt jako komponent usługi

Świadczenie usług zarządzanych

Bouwblok icon

Sprzęt

Możesz wybierać spośród szerokiej gamy routerów I bram, możliwe jest również zestawienie kilku urządzeń.

Bouwblok icon

RMS

W ramach subskrypcji dostępny jest system zdalnego zarządzania.

Bouwblok icon

Wsparcie

W przypadku jakichkolwiek usterek zapewniamy wsparcie certyfikowanego personelu.

Bouwblok icon

Zaawansowana konfiguracja

Odpowiednio wcześniej konfigurujemy urządzenia tak, abyś mógł od razu korzystać ze sprzętu.

Bouwblok icon

Polityka zwrotów

Thingsdata odpowiada za politykę zwrotów w przypadku jakiejkolwiek zaistniałej usterki.

Bouwblok icon

Łączność

Możesz również połączyć swój sprzęt z naszymi rozwiązaniami w zakresie łączności.

Download onze brochure

Download brochure

Często zadawane pytania

Czym jest usługa Hardware as a Service?

Hardware as a Service (HaaS) od Thingsdata polega na dostarczaniu routerów lub bram w formie subskrypcji. Decydując się na sprzęt w formie subskrypcji, nie musisz dokonywać początkowej inwestycji, miesięczne koszty utrzymania sprzętu pozostają takie same i otwiera się przed Tobą możliwość dalszej inwestycji swojego kapitału. Ponadto zapewniamy konfigurację, monitorowanie i wszelkie wsparcie w ramach HaaS.

Jaka jest minimalna ilość zamówienia?

Nie wymagamy minimalnej ilości zamówienia. Naszą usługę można zakupić już od jednego routera lub bramy. Oczywiście im więcej subskrypcji, tym niższy koszt miesięczny za sprzęt.

Thingsdata stosuje trzy kategorie ilościowe:

  • Pierwsza kategoria obejmuje 1-50 jednostek;
  • Druga kategoria obejmuje 51-250 jednostek
  • Trzecia kategoria obejmuje więcej niż 250 jednostek

Jak wybrać opcję Hardware as a Service?

W naszym sklepie internetowym można wybrać opcję zakupu sprzętu jako usługi (HaaS). Opcja ta znajduje się w górnej części menu. Po jej wybraniu komponenty w ramach tej subskrypcji zostaną automatycznie wypełnione. Nie można tutaj wprowadzać żadnych zmian, ponieważ są to stałe komponenty w ramach naszej usługi HAAS, można jedynie określić ilość produktu.

W jaki sposób mogę połączyć ze sobą routery i bramy?

Możliwe jest łączenie różnych routerów i bram w ramach subskrypcji HaaS. W tym celu należy jednak wybrać opcję "Hardware as a Service" w menu dla każdego routera lub bramy. Nasz sklep internetowy został zaprojektowany tak, aby połączyć to w formularzu zamówienia, dzięki czemu masz jasny przegląd całkowitych kosztów subskrypcji.

Jaki jest czas trwania subskrypcji?

Minimalny okres subskrypcji HaaS wynosi 36 miesięcy. Jeśli jesteś zainteresowany dłuższym okresem, możesz wybrać 48 miesięcy lub 60 miesięcy. W tym celu prosimy o kontakt pod adresem info@thingsdata.com lub telefonicznie pod numerem 085-0443500.

Co się stanie po wygaśnięciu umowy?

Dostępne są trzy możliwości:

  • Po wygaśnięciu okresu subskrypcji można zdecydować się na jej przedłużenie. W przypadku tej opcji Thingsdata pozostaje odpowiedzialna za monitorowanie, wsparcie i sprzęt.
  • Po wygaśnięciu subskrypcji można przedłużyć tylko naszą usługę (monitorowanie i wsparcie). W przypadku tego wyboru Twoja organizacja ponosi odpowiedzialność za wszelkie awarie sprzętu.
  • Po wygaśnięciu subskrypcji możesz zdecydować się na jej nieprzedłużanie. Stajesz się wtedy właścicielem sprzętu, czyniąc swoją organizację odpowiedzialną za monitorowanie, wsparcie i sprzęt.