Całkowite odciążenie Twojej firmy z Thingsdata
Oprócz bezpośredniego zakupu sprzętu można również zdecydować się na nasze usługi zarządzane. Nasza oferta Hardware as a Service (HaaS) umożliwia wdrażanie routerów i bram na zasadzie subskrypcji. Dzięki HaaS zapewniamy konfigurację sprzętu z wyprzedzeniem, dzięki czemu jest on dostępny w formie plug-and-play. Monitorujemy również sprzęt za pomocą systemu zdalnego zarządzania (RMS), co pozwala nam wcześnie reagować na wszelkie komunikaty o błędach lub awariach.
Korzyści płynące ze sprzętu w formie usługi
Wykorzystaj to, co najlepsze na rynku dzięki Thingsdata!
Doradzimy Ci w zakresie subskrypcji HaaS!
Sprzęt jako komponent usługi
Świadczenie usług zarządzanych
Sprzęt
Możesz wybierać spośród szerokiej gamy routerów I bram, możliwe jest również zestawienie kilku urządzeń.
RMS
W ramach subskrypcji dostępny jest system zdalnego zarządzania.
Wsparcie
W przypadku jakichkolwiek usterek zapewniamy wsparcie certyfikowanego personelu.
Zaawansowana konfiguracja
Odpowiednio wcześniej konfigurujemy urządzenia tak, abyś mógł od razu korzystać ze sprzętu.
Polityka zwrotów
Thingsdata odpowiada za politykę zwrotów w przypadku jakiejkolwiek zaistniałej usterki.
Łączność
Możesz również połączyć swój sprzęt z naszymi rozwiązaniami w zakresie łączności.
Download onze brochure
Często zadawane pytania
Czym jest usługa Hardware as a Service?
Jaka jest minimalna ilość zamówienia?
Thingsdata stosuje trzy kategorie ilościowe:
- Pierwsza kategoria obejmuje 1-50 jednostek;
- Druga kategoria obejmuje 51-250 jednostek
- Trzecia kategoria obejmuje więcej niż 250 jednostek
Jak wybrać opcję Hardware as a Service?
W jaki sposób mogę połączyć ze sobą routery i bramy?
Jaki jest czas trwania subskrypcji?
Co się stanie po wygaśnięciu umowy?
Dostępne są trzy możliwości:
- Po wygaśnięciu okresu subskrypcji można zdecydować się na jej przedłużenie. W przypadku tej opcji Thingsdata pozostaje odpowiedzialna za monitorowanie, wsparcie i sprzęt.
- Po wygaśnięciu subskrypcji można przedłużyć tylko naszą usługę (monitorowanie i wsparcie). W przypadku tego wyboru Twoja organizacja ponosi odpowiedzialność za wszelkie awarie sprzętu.
- Po wygaśnięciu subskrypcji możesz zdecydować się na jej nieprzedłużanie. Stajesz się wtedy właścicielem sprzętu, czyniąc swoją organizację odpowiedzialną za monitorowanie, wsparcie i sprzęt.