Dostawy i zwroty

Faktury
Jeśli zastosowaliśmy odwrotne obciążenie VAT na fakturze, oceniliśmy naszą usługę jako usługę telekomunikacyjną, o której mowa w sekcji 2a podsekcja 1r holenderskiej ustawy o podatku obrotowym z 1968 r. (https://wetten.overheid.nl/BWBR0002629/2017-03-10), dla odsprzedawcy usług telekomunikacyjnych. Zgodnie z art. 24ba ust. 1h dekretu wykonawczego OB 1968 (https://wetten.overheid.nl/BWBR0002633/2018-01-01), musimy stosować odwrotne obciążenie VAT wobec odsprzedawców usług telekomunikacyjnych. Oceniliśmy wszelkie towary dostarczane wraz z usługą telekomunikacyjną jako podrzędne w stosunku do usługi telekomunikacyjnej w przypadku odwrotnego obciążenia VAT.

Jeśli zastosowaliśmy VAT (21%) na fakturze, oceniliśmy naszą usługę jako samodzielną dostawę towarów lub jako usługę telekomunikacyjną dla użytkownika końcowego (który nie jest odsprzedawcą usług telekomunikacyjnych).

Zamówienia gotówkowe dla firm
Wysyłki do firm realizujemy po dokonaniu przedpłaty za zamówiony towar. Możesz również poprosić o płatność przelewem bankowym e-mailem lub za pośrednictwem formularza kontaktowego. W tym celu wyślemy Ci fakturę proforma z informacją, że produkt został dla Ciebie zarezerwowany. Po otrzymaniu pełnej płatności wyślemy zamówienie.

Zamówienia biznesowe na konto
Możemy realizować dostawy do firm na konto po przeprowadzeniu kontroli kredytowej i wystawieniu pozytywnej oceny punktowej dla Twojej firmy. Jeśli ocena nie będzie wystarczająca, dokonamy wysyłki po opłaceniu zamówionych towarów z góry. W tym celu wyślemy Ci fakturę proforma, wskazującą, że produkt został dla Ciebie zarezerwowany. Po otrzymaniu pełnej płatności wyślemy zamówienie.

Zwroty (prawo do odstąpienia od umowy) dla firm
Jeśli składasz zamówienie jako klient biznesowy (firma), obowiązują następujące zasady dotyczące prawa do odstąpienia od umowy. Firma Thingsdata nie jest zobowiązana do oferowania prawa do odstąpienia od umowy, tak jak ma to miejsce w przypadku konsumentów (osób prywatnych). Aby skorzystać z opcji zwrotu, wystarczy wysłać wiadomość e-mail na adres info@thingsdata.com.

Zwrot produktów, które nie są dostępne w magazynie i zostały zamówione specjalnie na życzenie, nie jest możliwy w przypadku klientów biznesowych. Zwrot jest możliwy tylko wtedy, gdy produkt jest kompletny, łącznie z dostarczonymi akcesoriami, znajduje się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu i jest w oryginalnym stanie. Uwaga: najlepiej dołączyć do opakowania dokument dostawy lub fakturę. Zwrot wiąże się z kosztami, które należy pokryć we własnym zakresie. Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy kwotę zakupu na konto bankowe w ciągu 14 dni.

W przypadku nieopłaconych faktur, nie dokonamy zwrotu pieniędzy, ale odliczymy kwotę od zaległego salda.

Czas dostawy, kostzy wysyłki i metoda wysyłki
Zamówienia wysyłamy przesyłką poleconą (wymagany podpis przy odbiorze) w dni robocze w godzinach 9-16. Jeśli zamówienie zostanie złożone przed godziną 14:00, zostanie wysłane tego samego dnia, bądź zgodnie z życzeniem klienta.

Do zamówień na terenie Holandii doliczana jest opłata w wysokości 15,00 € bez VAT. Opłata za zamówienia w Belgii wynosi 25,00 € bez VAT. W przypadku adresu dostawy poza Holandią i Belgią prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki.

Wszystkie nasze zamówienia wysyłamy za pośrednictwem PostNL. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz kod śledzenia przesyłki za pośrednictwem naszego systemu ticketowego. Zamówienie jest odpowiednio zapakowane, aby jego zawartość nie uległa uszkodzeniu.

Na terenie Holandii i Belgii zazwyczaj dostarczamy przesyłki w ciągu 24 do 48 godzin. W przypadku miejsc docelowych poza Holandią i Belgią czas dostawy może być dłuższy.

Prawie wszystkie nasze produkty są dostępne w magazynie. W przypadku, gdy zamówiony produkt jest chwilowo niedostępny, nie będziemy w stanie zrealizować wysyłki. Poinformujemy Cię o możliwej dacie dostawy pocztą elektroniczną. Czas dostawy jest zawsze orientacyjny i nie można na tej podstawie wywodzić żadnych roszczeń.

W przypadku niektórych produktów obowiązuje dłuższy termin dostawy ze względu na czynności techniczne. Jest to wyraźnie zapisane podczas procedury zamawianiu produktu.

Ogólne zasady i warunki
Powyższe zasady mają zastosowanie wraz z naszymi ogólnymi warunkami dostawy. W przypadku sprzeczności, powyższe zasady są zawsze nadrzędne.