Wsparcie IoT w Thingsdata

Jako nasz klient na pewno będziesz chciał korzystać z naszych usług bez żadnych zmartwień. Może się jednak zdarzyć, że będziesz chciał wprowadzić pewne zmiany, bądź zostaną one wymuszone nagłym incydentem w Twojej organizacji. Oczywiście nawet wtedy jesteśmy gotowi do pomocy. Możesz skontaktować się z nami w sprawie wszystkich pytań operacyjnych, aktualizacji oraz zaistniałych usterek. W Thingsdata dążymy do długoterminowego i udanego partnerstwa z naszymi klientami. Nasz dział wsparcia jest ważną częścią współpracy i jesteśmy gotowi pomóc na każdym etapie Twojej przygody z IoT.

Punkty startowe

Dział wsparcia

Sercem Thingsdata jest dział pomocy technicznej. To pod ten adres możesz kierować wszystkie swoje pytania, zgłaszać usterki i wprowadzać zmiany do usług. Dział wsparcia prowadzony jest przez pracowników z doświadczeniem w dziedzinie IoT. SLA (podstawowe wsparcie) to usługa stand-by, która daje możliwość kontaktu za pośrednictwem numeru telefonu: 085-0443590, widżetu pomocy na stronie www.thingsdata.nl, oraz adresu email: support@thingsdata.com. Dyżurny pracownik pomocy technicznej natychmiast przetworzy Twoje zgłoszenie. W oparciu o warunki umowy SLA zostanie sporządzony raport dotyczący wykonanej pracy i dalszych kroków, które zostaną podjęte.

SLA

Jako klient Thingsdata masz możliwość skontaktowania się z naszym działem wsparcia przez osiem godzin dziennie, pięć dni w tygodniu. Jest to nasza podstawowa usługa Service Level Agreement, ale możliwy jest również kontakt telefoniczny lub za pomocą adresu email poza godzinami pracy (24x7, a nawet w dni wolne od pracy). Istnieje możliwość priorytetowego traktowania zgłoszeń (tj. szybszy czas reakcji). Oferujemy następujące możliwości: zaawansowane SLA (wsparcie 5x8), premium SLA (wsparcie 7x4) i rozszerzone SLA (wsparcie 24x7). Warunki SLA zależą od podstawowych umów z dostawcami Thingsdata.

System zgłoszeń

Nasz dział pomocy technicznej korzysta z zaawansowanego systemu zgłoszeń. Po przesłaniu informacji pocztą elektroniczną (support@thingsdata.com lub orders@thingsdata.com) otrzymujemy zgłoszenie i automatycznie tworzymy tzw. ticket wsparcia w naszym wewnętrznym systemie. Każdy ticket ma unikalny identyfikator, którego można użyć do aktualizacji statusu na żądanie lub do dalszej korespondencji. Po utworzeniu zgłoszenia do pomocy technicznej i przy każdej zmianie statusu otrzymasz również potwierdzenie pocztą elektroniczną. Po utworzeniu, zgłoszenie jest oceniane pod kątem priorytetu i przekazywane do pracownika posiadającego odpowiednią wiedzę specjalistyczną.

Wsparcie łączności IoT

W przypadku wszelkich pytań, incydentów i zmian związanych z łącznością IoT można skontaktować się z naszymi specjalistami w tej dziedzinie. Odpowiedzi na pytania są udzielane szybko i precyzyjnie, a w przypadku awarii problem jest identyfikowany, następnie ustalany jest plan naprawczy i ostatecznie problem zostaje rozwiązany. W przypadku niejasności w systemie zarządzania SIM, eksperci wyjaśnią je za pośrednictwem poczty elektronicznej, rozmowy telefonicznej lub spotkania online przez aplikację Microsoft Teams. Pracownicy pomocy technicznej Thingsdata codziennie dokładają wszelkich starań, aby zapewnić Twojej organizacji najlepsze doświadczenie związane z IoT.

Wsparcie dla sprzętu IoT

Dokonując zakupu routera, bramy sieciowej bądź czujników możesz potrzebować pomocy w instalacji, konfiguracji lub konserwacji tego sprzętu. Kiedy urządzenie wymagać będzie wymiany lub naprawy, możesz przesłać żądanie RMA, a zwrócone przez Ciebie urządzenie zostanie dokładnie sprawdzone w celu odnalezienia problemu. Gdy przy zainstalowanym sprzęcie pojawią się różnego rodzaju usterki, wesprzemy Cię sprawdzając konfigurację wraz z urządzeniem, a w razie potrzeby skorygujemy ustawienia sieciowe. Nasz dział wsparcia Thingsdata zrobi wszystko, aby przywrócić Twój system do sprawności.

Wsparcie w przetwarzaniu danych

W przypadku wszelkich pytań, usterek i zmian związanych z przetwarzaniem danych IoT możesz skontaktować się z naszymi specjalistami w tej dziedzinie. Sformatujemy dla Ciebie portal i skonfigurujemy Twoje dane, a w przypadku pojawienia się błędów – natychmiast je naprawimy. Jeśli pojawią się jakiekolwiek informacje, które będą trudne do zrozumienia, jeden z naszych ekspertów postara się je wyjaśnić. Thingsdata przeprowadzi Cię przez portal IoT oraz nauczy jak zbierać, przechowywać, raportować i analizować dane. Dział wsparcia Thingsdata gwarantuje dostępność i przetwarzanie wszystkich danych IoT w celu optymalizacji systemu IoT.

Jak możesz pomóc przesyłając zgłoszenie?

Kiedy napotkasz utrudnienia, z chęcią Ci pomożemy! Jednakże również Ty możesz pozytywnie wpłynąć na naszą procedurę wsparcia, aby otrzymać rozwiązanie tak szybko, jak to tylko możliwe. Przykładowo, jasny i klarowny opis incydentu w każdym zgłoszeniu byłby bardzo pomocny! Możesz również załączyć swój indywidualny numer klienta, aby usprawnić nasz czas reakcji. W przypadku problemów z łącznością pomocne będzie również podanie numeru ICCID, daty i czasu, lokalizacji karty SIM i opisu danego urządzenia. W przypadku problemów ze sprzętem nieoceniony będzie numer seryjny i logi folderu. Informacje te pomogą nam w szybszej i skuteczniejszej pomocy naszym klientom.

Często zadawane pytania na temat obsługi IoT

Czy dostępna jest baza wiedzy lub FAQ, gdzie mogę znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania?

Jeżeli jesteś klientem Thingsdata, otrzymasz dostęp do naszego portalu, przez który będziesz mógł kontaktować się z naszym działem pomocy technicznej. Poniżej znajduje się obszerny spis najczęściej zadawanych pytań, które otrzymujemy od naszych klientów. Jeśli informacje te będą niewystarczające, skontaktuj się z nami!

Jakie są procedury zwrotu lub wymiany wadliwych produktów?

Jeśli karta SIM używana jest prawidłowo, jej żywotność może wynieść co najmniej 10 lat. Z tego powodu nie wymieniamy wadliwych kart SIM. Natomiast w momencie, gdy zakupiony u nas sprzęt ulegnie nieprzewidzianej awarii, można to zgłosić w naszym systemie ticketowym. Po przetworzeniu zgłoszenia otrzymasz możliwość odesłania urządzenia. W następnym etapie otrzymasz od nas sprzęt zastępczy, a w międzyczasie my zajmiemy się naprawą wadliwego egzemplarza.

Jakie kanały wsparcia dostępne są w ofercie?

Możesz skontaktować się z nami poprzez następujące kanały: e-mail - info@thingsdata.nl, support@thingsdata.nl oraz pod numerem telefonu 085 0443500. Otrzymasz również login do portalu Thingsdata, gdzie będą widoczne wszystkie Twoje zgłoszenia. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości co do funkcjonalności portalu, z chęcią udzielimy wszelkich wyjaśnień za pomocą spotkania przez aplikację Microsoft Teams.

Jaki jest czas reakcji na zgłoszenia do pomocy technicznej?

Czas naszej reakcji zależny jest od umów SLA, standardowo podstawowa umowa SLA obejmuje odpowiedź tak szybko, jak to tylko możliwe. W przypadku umowy Advanced SLA 5x8 odpowiedź jest gwarantowana w ciągu 8 godzin, w przypadku umowy Premium SLA 7x4 w ciągu 4 godzin, a w przypadku umowy Extended SLA 24/7 w ciągu 1 godziny. W godzinach pracy robimy wszystko co w naszej mocy, aby rozwiązać dane zgłoszenie najszybciej jak się da, natomiast organizacje z umową SLA będą traktowane priorytetowo w okresach wzmożonej aktywności.