Projekt: Remeha

Remeha

Kim jest Remeha?

Remeha została założona w 1931 roku, organizacja opracowuje i produkuje innowacyjne kotły centralnego ogrzewania i pompy ciepła. Początkowo organizacja produkowała regulatory gazowe i kominki. Z biegiem lat stała się jednym z największych i wiodących producentów kotłów centralnego ogrzewania i pomp ciepła w Holandii. Produkuje również klimatyzatory, kotły i termostaty. Remeha posiada również największe laboratorium w Holandii, dzięki czemu oferuje zrównoważone rozwiązania na przyszłość.

Pompy ciepła, które pozyskują energię z powietrza zewnętrznego lub gruntu, są uznawane za czysty i wydajny sposób ogrzewania i chłodzenia domów. Kotły centralnego ogrzewania Remeha ogrzewają domy, hotele, szkoły, instytucje opieki zdrowotnej, kluby sportowe, biura i inne budynki.

Jakie było wyzwanie?

Zanim Remeha nawiązała kontakt z Thingsdata, organizacja posiadała tradycyjne karty SIM. Podczas gdy tradycyjne karty SIM zapewniają łączność podobną do kart SIM IoT, nie można ich monitorować, co jest znaczącą wadą. Za tradycyjnymi kartami SIM nie ma portalu, co oznacza, że nie ma wglądu w dane zasobów. Nie jest również możliwe ustawienie „reguł” dla tego typu kart SIM. Jest to możliwe dzięki systemowi zarządzania Cisco SIM.

Jakie było rozwiązanie?

„Korzystając z bezpiecznych wielosieciowych kart SIM M2M, które działają we wszystkich sieciach, kotły Remeha mają teraz niezależny i stabilny dostęp do Internetu. Karty SIM M2M firmy Thingsdata mogą automatycznie przełączać się między wszystkimi europejskimi sieciami, gwarantując najlepszą dostępną łączność, niezależnie od lokalizacji kotła. Ponadto Remeha może teraz monitorować karty SIM M2M w kotłach centralnego ogrzewania i pompach ciepła za pośrednictwem Cisco Control Center.

Rezultat

Dzięki „danym jako usłudze” dostarczanym przez karty SIM M2M firmy Thingsdata, Remeha stale monitoruje stan kotłów centralnego ogrzewania swoich klientów, zapewniając, że są one zawsze podłączone.

Dzięki kotłom centralnego ogrzewania Remeha i zaawansowanemu systemowi sterowania eSmart Inside możliwe jest łatwe sterowanie nie tylko samym kotłem lub pompą ciepła, ale także resztą budynku. Daje to wiele nowych możliwości w dziedzinie technologii sterowania. Jedną z nowych opcji jest to, że sam kocioł jest w stanie przesyłać prewencyjne komunikaty serwisowe. Organizacja posiada rozbudowany dział serwisu i konserwacji, który zapewnia swoim klientom odpowiednie wsparcie w zakresie raportów.

Ponadto technicy mogą zdalnie komunikować się z kotłem lub pompą, odczytywać informacje, a nawet przeprowadzać testy. Bezpieczeństwo i bezawaryjne funkcjonowanie kotłów jest zatem dla Remeha kwestią najwyższej wagi.